sng2_8 ay valla ben dayanamadım da noldu ,simdi yıne 30 ocagı beklıcem :)hep beklemekle geçiyor vakit zaten,iki kez 8 haftalık normal gebelik kaybım olunca kalbını adam akıllı duymadan pek rahat edemeyecegım ,sabır edecegiz hepimiz .Sizinde ınsallah güzel sonuclar olur,benım bugün cok alıntım oldu 4 kez iç çamasırı gegiştim,bir de bugun yıne bel agrısı basladı..hep stres hepp🤣🤣hayırlı haberler alın insallah