Ebruebos amphitrittee canım laboquick kaset test bi de prodoctor yaptım ama ilk innovita ovülasyon testinin içinden çıkan testle öğrendim çok hassasmış o
Meridaily Ebruebos kuzum ben de birgebeningünlüğünün içinden çıkan testi yaptım 2 gün önce aşırı aşırı aşırı silikti. Çok hassas diyorlar o testten için. Prodoctor çıkmadı dün bugün de days doctor silik ve ovülasyon pike yakın 🤔
Babyandmoms Ebruebos 4-5 gündür sağ kasıkta ağrım var belim ağrıyor arada bi hafif bulantı vurup geçiyor inşallah psikolojik değildir
Ebruebos Nurrrrrrrrr3434 bende bel ağrısı var kasıkta ağrı bacağıma vurdu batma oldu. Ama 1,2 gün bekle bence. Yumurtlama gününü biliyorsan sonrasında 10. Günü çıkabiliyor
Babyandmoms Meridaily sabırsızlıkla geçikmeyi bekliyorum çünkü daha önce hüsrana uğradım çok sabretmeye çalışıyorum çok zor ama 😭🥹
Meridaily Babyandmoms yaptıgında beni de etiketle olur mu🥹 ben days doctor da silik çizgi gördüm ama inanmıyorum teste🤣 ovülasyon da pike yakın bugün
Babyandmoms Meridaily evet aynı günlerimiz güzel haberler alalım inşallah ,belirtin var mı hiç çift çizgi gördün mü testte ,geç döllenme olablir o yüzden gecikmeyi beklesek daha doğru sonuç alırız
Nuriay amphitrittee evet ben yaptim malesef negativ adete 4 gun kaldi her gun yapiyom salak gibi .bir tane testim kaldi onuda artik adetim geçerse yapicam 🤦
Meridaily Babyandmoms adet olacak gibi ağrı var canım, göğüslerim hassas dün daha ağrı var bugün daha hafif. Sende var mı belirti? Adet olacak gibi benim belirtiler. Days doctor da gördüm dün ve bugün ama inanmıyorum yalancı pozitif diyorlar ya
Babyandmoms Meridaily bende sağ kasık ve bel ağrısı var ,arada mide bulantısı vuruyor bi inceden ama üşütmüşte olabilirim heveslenmiyorum ,Salı günü test yapmayı düşünüyorum gecikirse eğer sende geçikirse direk kan ver bence