Nuriay ya his olarak sanki bi şeyler varmış gibi hissediyorum tam da günleri değerlendirince, belirti denen şeyler de var tabi hepsi regl için de belirti, sonra da negatif görünce acayip umutsuzluğa kapıldım teşekkür ederim şimdi biraz moral oldu bana yazdıklarınız🥹 bugün sabah da negatifti yani ben artık halüsinasyon gördüğümü düşünüyorum hayaletin de hayaleti bir şey görür gibi oldum ama🥹