Ebruebos amphitrittee benim 30 yaptım ama çok silik çıktı prodoctor kuruma olabilir. Yarın sabah yapcam ilk idrarla.
Nuriay amphitrittee evet ben yaptim malesef negativ adete 4 gun kaldi her gun yapiyom salak gibi .bir tane testim kaldi onuda artik adetim geçerse yapicam 🤦
SuEr_Tu1512 Ebruebos Benimde 29. Yaklaşık 10 gün önce falan test yapmıştım negatif çıkmıştı. Ama bütün belirtiler var adet gecikmesini bekliyorum😕
Ebruebos amphitrittee ya inşallah canım çok umutsuzluğa kapıldım olmuyor diye ilkinde hemen olmuştu kalbi durdu kürtaj oldum 1.5 yıl önce sonra ara ara denedik 9. Denememiz bu ay umudum kalmadı
Ebruebos amphitrittee inşallah olur sağlıkla canım. Benim yarın koyulamşa olursa kan vermeye gideceğim sabah 🥲🌸
Ebruebos SuEr_Tu1512 10 gün öncesi çok erken . Yarın yapabilirsin bence. Ben 7 gün öncesi yaptım çıkmadı 6. Gün öncesinde silik çıktı yarın kan vereceğim
Nurrrrrrrrr3434 Benimde 7 gün var adetime acaba yapsam mı test ishal ve bacak ağrısı belirti olabilir mi
Ebruebos Nurrrrrrrrr3434 bende bel ağrısı var kasıkta ağrı bacağıma vurdu batma oldu. Ama 1,2 gün bekle bence. Yumurtlama gününü biliyorsan sonrasında 10. Günü çıkabiliyor
Ebruebos amphitrittee canım laboquick kaset test bi de prodoctor yaptım ama ilk innovita ovülasyon testinin içinden çıkan testle öğrendim çok hassasmış o