denizcik Guulseeen siz tecrübelisiniz ben de bir paket aldım içinde 9 tane var sanırım yeterli olur mu? Bu arada kızlar depend şuan babymall de 20 tl ye düşüyor haberiniz olsun.
Yeniievli Burcum91 8 günlük lohusayım halen depend kullanıyorum.Kilot giymedim hiç.çok memnun kaldım hiç sızdırmıyor.
arbustoo Burcum91 kullandim internetten satin aldim fakat 38 beden olmama ragmen sezaryen dogumda pek kullanisli olmadi buyuk boy almis olsaydim daha faydali olacakti lastikleri siki geldi ama buyuk kolaylik kesinlikle tavsiye ederim iki gun sonra kullanmaya basladim
Guulseeen gevezeyazar1 yanı burda kucuk alanların hep ıkıncı olarak buyuk aldıklarını okudum canm 48 52 dıyo ama o kadar buyuk değil ben 75 kıloyla giydimm tam oldu
UykusuzAnne Burcum91 Bacak ve kalça çevreniz aynıysa 1 beden büyük almanız yeter benim aynı sadece göbek için 1 beden büyük aldım. Ama bacak ve kalçadan da kilo aldıysanız mutlaka L alın❤
Yeniievli Burcum91 Hayır düşmüyo bi sürü kilot almıştım hiç birini kullanmadım :) kanamam çok değil ama yinede kullanıyorum sızdırmasın diye.çok rahat valla :)
Neroizm Burcum91 pakedini acamayacaksiniz ki neyini gormek istiyorsunuz? İnternette gorsellerine bakip siparis verseniz daha hayirli bence cunku eczanelerde marketlerde filan baya pahali diye biliyorum.
Kubracls gevezeyazar1 115 kiloyla doğum yaptım canım büyük beden rahat oldu ama boyum 1.75 o yüzden rahat oldu
Oglusumubekliyorumsss Polo Burcum91 depend herkese gore degil 75 ustu iseniz kucuk gelir ona gore alin en iyisi canped
Marla Burcum91 canım bende tena marka ürün numunesi istedim 2 tane yolladılar bence sende iste zaten ilk gün kullanıyorsun yeter sana
Newmomy Burcum91 Kesinlikle almalısın hayat kurtarıcı bişey. Fiyatına bakma al zaten bi paket yetiyo da artıyo bile. Benim paketin yarısı duruyo gerek kalmadı. diger markaları bilmiyorm ama depend candır❤️😄
Burcum91 Newmomy tammm canim tesekkur ederim en kisa zamanda alicam.ya gercekten kullanisliymis sizinti filan yapmiomus
Polo Burcum91 en iyisi depend Hemşireler depend alın dio Gebelik okullarında depend öneriliyor Hatta bazı hastanelerde doğumdan sonra depend veriliyor Kullanıpta memnun kalmayan yok