Burcum91 gevezeyazar1 bnede bakim bi soka ya hic bakmadim ama boylarida mi var onun medium large qibi tamm canm saolasin
Burcum91 Hilalakcay3401 aa oylemo ya bende duyar oldum.sezeryan olicam hani kanama olucak yada baticak filan o kullanisliymis kullanip.atiyormussun sanirim
Hilalakcay3401 Burcum91 evet kullanıp atıyosun üstüne gecme rıskıde yok buyuk rahatlık gobegın ustune kadar gelıyo iç çamasırı giyince dıkıslerın ustune denk gelıyo olmuyo ama depend gobege kadar cıkıyo
Burcum91 Selim_Alparslan ebebekte sokta da varmis ondan ever ya herkes kullanislo dio bencede oyleidr onu giyeriz ustumizde zaten gecelik olucak elbise sekilinde daha rahat ederiz hem
Burcum91 Busra16 evet kanamamiz filan olucak ya ben sezeryan olucam cnku cok kullanisliymis o kulot seklindeymis kullanip atiosun
UykusuzAnne Burcum91 Internetten siparis ettim henuz kullanmadim ama denedim rahattı üzerine birde büyük beden boxer giyeceğim daha sağlam olsun diye. Ben tavsiye ederim kullanışlı birşey hastane için pratik
Burcum91 UykusuzAnne dogru tayt gibinseyde giymek lazim aslinda duserse filan diye ama bedeninde aklim karisti ya bazlari buyuk al diyorlar 73 kiloyim suan ama sncta bebek cikinca zayiflamis olucam bilemedim
Burcum91 Hilalakcay3401 iyi gobege kadar cikmasi ya dikislerimiz acimaz en azindan zaten 3 kere filan kullaniriz heralde ya
Hilalakcay3401 Burcum91 ben tum paketi bitirdim ılk bınkacgun daha yogun oluyo kanama sonra azalıyo içinde 10 tane var paketin ☺️
UykusuzAnne Burcum91 Ben S bedenim ama M beden aldım tam geldi sen de L alabilirsin doğum sonrası anında zayıflama olmuyo ki
Roseninmelekleri Burcum91 slm cnm ben dün hastane sonrası 5 dk markete uğradık şok marketinde gordum fiyati 27 tl idi bilgin olsun
Burcum91 UykusuzAnne bende notmalde smal giyiuorum kuzum sndi.latge alirsam kicaman olursa ondan korkuom bende medium.aliom bari
bsebse Cok memnun kaldim hastanede ve evde de kullandim bi sure. 75kg 1.75boyumla m beden cok rahat oldu bana
Kubracls gevezeyazar1 115 kiloyla doğum yaptım canım büyük beden rahat oldu ama boyum 1.75 o yüzden rahat oldu
UykusuzAnne Burcum91 Bacak ve kalça çevreniz aynıysa 1 beden büyük almanız yeter benim aynı sadece göbek için 1 beden büyük aldım. Ama bacak ve kalçadan da kilo aldıysanız mutlaka L alın❤