Selimunl Burcum91 depend marka değil ama canped almıştım ben 3 sene evvel kilot şeklinde kullanıyo ebebekten almıltım ama artık heryerde var
gevezeyazar1 Burcum91 bende alıcam onu çok tavsiye ettiler ama şokta hep büyük beden kalmıştı alamadım 😐
Burcum91 Selimunl yaaa oda mi oyle kulot seklinde bilmiom ki tamm bide ona bakim ben tesekkir ederim canim
Oglusumubekliyorumsss Polo Burcum91 depend herkese gore degil 75 ustu iseniz kucuk gelir ona gore alin en iyisi canped
Polo gevezeyazar1 büyük beden al zaten En zayıf arkdsm bile doğum yaptı Küçük beden almş bi işe yaramadı İkinci paketi almak zorunda kaldı
Guulseeen gevezeyazar1 buyuk beden almalısın zaten canm kucuk alanlar cok kucuk olduğunu yazmıslardı burda bende ona dayanarak buyuk almıstm tam olmustu
Burcum91 gevezeyazar1 bnede bakim bi soka ya hic bakmadim ama boylarida mi var onun medium large qibi tamm canm saolasin
Hilalakcay3401 Burcum91 ben dogum yapalı 12 gün oldu depend olmazsa olmaz okadar söyliyim hem iç çamasırına flan gerek kalmıyo kesinlikle al bi paket bittikten sonra normal pedle ıdare edebılıyosun zaten
Burcum91 Hilalakcay3401 aa oylemo ya bende duyar oldum.sezeryan olicam hani kanama olucak yada baticak filan o kullanisliymis kullanip.atiyormussun sanirim
Guulseeen Burcum91 e bebekde satılıyor ben doğum yapalı ıkı ay oldu cok memnundum cok rahat kesınlıkle almalısın ama aklında olsun buyuk beden al ben 75 kıloyla doğuma gittim buyuk bedenı tam oldu
denizcik Guulseeen siz tecrübelisiniz ben de bir paket aldım içinde 9 tane var sanırım yeterli olur mu? Bu arada kızlar depend şuan babymall de 20 tl ye düşüyor haberiniz olsun.
Selim_Alparslan Burcum91 ben Migrostandan Depend aldım canım 37 tlydi denk geldim 27 TL’ye aldım indirim vardı 🙆🏼♀️ İlk Doğumum olacak hiç kullanmadım daha ama bence güzel herkes önerdi
Burcum91 Selim_Alparslan ebebekte sokta da varmis ondan ever ya herkes kullanislo dio bencede oyleidr onu giyeriz ustumizde zaten gecelik olucak elbise sekilinde daha rahat ederiz hem
Guulseeen gevezeyazar1 yanı burda kucuk alanların hep ıkıncı olarak buyuk aldıklarını okudum canm 48 52 dıyo ama o kadar buyuk değil ben 75 kıloyla giydimm tam oldu
Burcum91 Busra16 evet kanamamiz filan olucak ya ben sezeryan olucam cnku cok kullanisliymis o kulot seklindeymis kullanip atiosun