Noluyoya Allah razı olsun ne güzel yazmışsınız
Ben 2023 yılın çok ağır anksiyete panik bozukluk kaygı bozukluğu 7 ay çok yoğun bir şekilde yaşadım lustral ve depakin kullandım 2024 yılının Ocak ayından sonra yavaş yavaş azaldı yaklaşık 9,10 aya kadar çok şükür hepsi bitti diyebilirdim ilaçları da bırakmıştım 2 düşük yaşadım bebek istiyorduk tedaviyle yumurta çatlatma iğnesiyle 3.denemede hamdolsun hamile kaldım 6+2 oldum dün akşam başladı tekrar korku panik hali ağlama durumu bunları yaşamaya başladığımda da gözüme uyku girmiyor daha da panik yapıyorum
Gebelikte kan sulandırıcı iğne kullanmaya başladım Progestan falan ilaç kullansam nasıl olur bilmiyorum benim durumumu yaşayan biriyle konuşmak bana iyi geliyor beni daha iyi anladığını düşünüyorum Allah razı olsun Rabbim bizim durumumda olan tüm hastalara şifa versin