Noluyoya ilaç için daha erken gördü rahatsızlığım daha yeni başladığı için gelip geçici olabilir belki diye daha 3 ayı geçmediği için ilaç önermiyor eğer çok dayanamaz hale gelirsem ilaç verebilirim ama eşimden ve benden onay için yazılı kâğıt imza vermemiz gerekiyormuş uğraş bulmaya çalış kendini dinleme dedi yürüyüş önerdi 1 saat dışarda hafif tempolu yürüyüş yapılabilir dedi hamilelikte eski yaşanılan panik bozukluk anksiyete durumu ilk üç ay tekrarlayabiliyormuş
Kadın doğum doktoruna gittim bugün çok şükür hamdolsun kalp atışını duyduk doktorda dedi 8,9.10 haftalık duygu durumu daha çok değişebilirmiş ağır geçebilir dedi sonrasında daha iyi hissedebiliyormuş anneler
Bol bol dua etmekten başka bir şey gelmiyor elden Rabbim şifa versin bizlere
Birbirimize destek olalım