eilf150
Türkanı ben çok seviyorum hastane temiz doktorlar ilgili ancak normal doğum yaptırmıyorlar, ilk gebeliklerde de isteğe bağlı sezeryan olmuyor devlette
Egeye gittim bugün biraz sıra bekledim ama çok güzel ilgilendiler, açıklayıcı konuştular, bilgililerdi de yani memnun kaldım nasipse orada devam etmeyi düşünüyorum