zyldz90 Normal poliklinikten takipliyseniz ve sezeryan olursanız bebeğiniz ile birlikte 1 gece yoğun bakımda kalıyorsunuz mecburi. Eğer hoca takipliyseniz 3 saat filan kalıyorsunuz sonra odaniza gidiyorsunuz.Normal doğumda yoğun bakım yok. Hemşireler hasta bakıcılar çok yardımcı oluyolar yoğun bakımda da güzel bir sistem bence.