Kızlar selam, İzmirde gerçekten ilgili devlet hastanesi önerebilir misiniz? Burada çiğliyi çok duydum ve gittim, ancak hiç memnun kalamadım içeride randevu aldığım doktor yoktu, ultrason çok kötüydü bebeğimin kalp atışını bile 2 saniye dinledim ses kötü diyip kapattı, bebeği göremedim bile ekran simsiyahtı, hastanenin kalabalığı da cabası zaten:( Türkan özilhana gitmek istiyorum ama orası da normal doğum yapmıyor ilk gebeliğim olduğu için sezeryanı da yapamıyorlar. Doğumuma az kaldı ve çok stresliyim, yardımcı olursanız çok sevinirim💞❤️