Sematt Bende devlete doğum yapcam çok endişeiyim burdaki doğum haneye çıktım ve birkaç kişi şi aynı anda doğum yapıyodu gergin bı ortam benim için kız bebek bekliyoruz ve 39 olduk doktor son ana kadar bekleyelim diyo bebeklerin çok fazla beklemesi riskli diyolar ve daha kanala girmedi siz böyle bişey tasdınızmı kaç haftalık farklı bı doktora gitsemi
Sudemurat Sematt bende kızımda devlette doğum yapacaktım 43+0a kadar bekletti en sonunda suni sancı verdiler yine olmadı. 15 saat çektim sanciyi. Suyuda azalmıştı kızımın. Normal doğumda çok ısrarcı oldular. Ama bebeğime bişey olacağını hissettim sanki. 16. Saate girmeden kağıt imzalayip çıktım direk özele geçtim sezeryan alindim.
Gzde4507 49411995 teşekkür ederim. Benimde ikiz olduğu için özele güvenemiyorum ama nasip tabi artık hangisinde olursa. Araştırmaya gidiyorum şuan inş hayırlsıyla yaparız doğumumuzu
mesudeislam Gmzzz buu kızımda bende devlette yaptım baya memnun kaldım oda bana aitti plates topu sıcak su falan vardı doğuma kadar yanımda biri kaldı doğum başlayınca çıkardılar ebeler falan aşırı iyiydi ❤️ Esenler kadın doğum
Rvsn_34 mesudeislam Ne zaman doğum yaptınız ve takipli doktorunuz kimdi beğendiniz doktor varmıydı bende orda düşünüyorum
Sirin_adas Tekirdag Çerkezköy devlet hastanesinde dogum yapan varmı ? Birde bildiginz iyi bir kadın Doğum doktoru varmı?
Gsrn Özel hastanelerin ücretleri o kadar uçuk ki hele gümümüz şartlarında 😒 martın başında arkadaşım doğum yapacak ve 65000 istemişler 😳
defnevedoruk Gzde4507 merhaba ben yaptım 2. doğumumuda orda yapacağım merak ettiklerinizi cevaplayayım🌸
Gzde4507 defnevedoruk sezaryen mi yaptınız normal doğum mu? Eş girebiliyor mu? Ilgi alaka nasıl ilk doğumum olcak ikiz gebeyim sezaryen olur sanırım bnm.
defnevedoruk Gzde4507 sezaryen oldum kızım makat gelişti, doğuma eş giremiyor odanıza girebiliyor ama yanınızda kalamıyor. ilgi alakada iyiydi ben tek kişi kaldım 2 kişilik odada, ebeler saat başı geldi gitti hep emzirmeme çok yardımcı oldular
Gzde4507 defnevedoruk teşekkür ederim . 32+3 haftalık hamileyim az kaldı inş sağlıklı bir şekilde hepimiz yaparız doğumumuzu🙏
_tugcee La_sumom Peki ilk gebelik sezeryan olmuşsa otomatik direk sezeryana alıyorlar yine dimi ikincide
Sena12_ Eylul3434 ya ben fırsat bulup giremedim de şimdi cevaplıyorum suyunuz kendinden gelmezse doğumdan hemen önce patlatıyorlar hiç acımadı başta bana da ebe suyunu patlıcam diyince korkunç geldi böyle ince plastik çubuk gibi bir şey alttan sokuyor balon patlatır gibi yani küçük değdiriyor su sızmaya başladı hemen ben hissetmedim hiç bir şey hissiyatı yok bebeğin kesesinin