Sematt bende kızımda devlette doğum yapacaktım 43+0a kadar bekletti en sonunda suni sancı verdiler yine olmadı. 15 saat çektim sanciyi. Suyuda azalmıştı kızımın. Normal doğumda çok ısrarcı oldular. Ama bebeğime bişey olacağını hissettim sanki. 16. Saate girmeden kağıt imzalayip çıktım direk özele geçtim sezeryan alindim.