Gmzzz
2023 Şubat’ta devlette doğum yaptım (Kocaeli)
Suyum gelince acilden giriş yaptık. Sonra nst falan derken birkaç kağıt imzaladim. Sonra önlük verdiler sancı odasına geçtim orada da sürekli nst ye bağlandım. Açılmam ilerlemedi sancım olduğu halde hafif suni verildi. Suni verildiği halde açılmam ilerlemedigi için doktorum riske atmak istemeyip sezeryana aldı. Spinal olmuştum. Ve memnun kalmıştım ben hastaneden de doktordanda ameliyathane ekibindende.
Bu arada sancı odasında teksiniz. Sancı odasında pilates topu falan da var. Banyo ve tuvalette vardı.
@Gzde4507
@Muhammedannes Evet. Doğum yapacağınız gün acilden giriş yapıyorsunuz.
@mrvknl
Normal doğum olacaksa eğer
Bebeğin kıyafetlerini ve sizin kıyafetlerinizi hemşireye veriyorsunuz
Sezeryan olacaksaniz zorunlu tek bebeğin kıyafetlerini istiyorlar.
@2baby1cat ben sezeryan oldum oda 2 kişilikti. Normal doğum olan odalar da 2-3 kişilikti