Gmzzz ben 3 ay önce devlette doğum yaptım aslında planlı sezaryen olacaktı ama son kontrole gıttıgımde nst de sancım cıktı acilden girişimi yaptılar yukarı doğum alanına aldılar odalar vardı sancı odası orda bekliyorsun sonra doğum yaptırdıkları oda ayrı (normal ) benim sezaryen olacaktı 2. Çocuğum çünkü ilkde sezaryen olduğu için açılması yeterli olanları doğum alanına aldılar doğum yaptırdılar benim gıbı sezaryen olacaklarıda sancısı fazla olanı önce olarak ameliyathane ye aldılar benim şahit olduklarım bunlar ama ben tatıl günü doğum yaptım 28 Ekim sabahtan son kontrole gitmiştim o gün normal çalışma öğlene kadardı doğumum öğleden sonra oldu planlı olan doktorumda gıtmişti tatile girdikleri için acılde kum varsa o yaptırdı doğumumu