Alone Başınız sağolsun çok çok üzüldüm. 🥺 Anlam verememeniz çok normal. Benim anlam vermem, kabullenmem 2 yılımı aldı.. kendinize acınıza zaman verin. Rabbim dayanma gücü, sabır versin. Çok zor biliyorum, ama rabbimin bir bildiği vardır diyorum her zaman.. Benim kızım 56 gün yoğunbakımda makinelere bağlı yaşadı.Doktorlar yaşasa bile felç kalma ihtimali çok yüksek dediler.. Rabbim ben bakarım ama bana bişey olursa kızıma kim bakar dedim her zaman. Biz anne olarak ömür boyu seve seve bakardık ama evlatlarımız bu şekilde yaşamak ister miydi ya da çok acı çeker miydi diye düşündüm hep. Hayırlısı diledim rabbimden hayırlısı da buymuş dedim. Rabbimin bir bildiği vardır.. Ama yine de anne yüreği için çok zor maalesef.. Rabbim sabır versin. 🥺