Alone bu durumu yaşamış olduğum halde ne diyeceğimi bilemedim. Bende 1 sene önce kızımı kaybettim genetik hastalığı vardı ben ve eşimde çok nadir görülen bir genetik hastalığı taşıyıcısıyız hiç bir şekilde normal sağlıklı çocuğunuz olmayacak dediler çok yıprandım çok korktum tam tüp bebek tedavisine başlayacakken hamile olduğumu öğrendim hemde ikiz gebelik şuan bir kaç ufak sıkıntıdan başka sıkıntımız yok 30 haftalık olduk bunları anlatma sebebim belki ufakta olsa umut olmak rabbimden ümit kesilmez onlar bizim cennet meyvemiz bu hayırlı günde dilerim ki rabbim acını dindir evlatla müjdelendirir seni inşallah 🥲🫶