Banuu 11 mayıs 🤰🏻 13+4 bende öğrenemedim cinsiyet bir çıkıntı var ama ne olduğu belli değil kuyruk sokumuda olabilirmiş
Bernazumra HicranYaman kız olunca karın aşağı doğru büyüyo diyolar hep kız kasık da olur diye duymuştum 🤗🐣
HicranYaman Minnosunannesi ya supermis hemen göstermiş kendini masallah 💗benim 14+6 suan 17.haftada öğrenebileceğimizi söyledi cinsiyeti doktor bakalım ☺
Minnosunannesi HicranYaman bizde beklemiyorduk bu kadar çabuk sürpriz oldu 😊 bazı doktorlar yanılma ihtimali olmasın diye geç söylüyor . Olsun en önemlisi sağlıklı olmaları.. 🙏🏻
Nilinannesi Biz de bugün 15+1deyiz, cinsiyeti söyledi doktorumuz bir kızım daha olacak inşallah🌸💜🙏🏻 çok dua etmiştim, çok şükür ☺
Tubistftf Minnosunannesi Bize de 12. Haftada ikili testte erkek dedi doktor.Şu an 14. haftadayım.Forumda o kadar çok cinsiyet yanılması okudum ki değişir mi acaba diyorum 🤔😊
Minnosunannesi Tubistftf tabi yanılma payı oluyor daha küçük oldukları için ama erkekte genelde değişmiyormuş 😊 sağlıklı olsunlarda hiç önemli değil
MeralB Tubistftf ayni şeyi bende yaşadım cnm erkeğe benziyor ama kesin değil dedi 16. Haftayı bekliyorum bakalım 😍
Annesed 5mayıs tahmini doğum bugün 15. Hafta dün doktordaydık 2 hafta sonra üçlü taramada bakalım cinsiyete dedi.Meraktan çatlıycam 🙈🤰👼
EsraVural 13+4 deyiz biz.. oğlan geliyoor bize..allah herkese hayırlı doğumlar hayırlı çocuklar nasip etsin 🙏🏻😘
Minikfasulye 11 haftalik hamileyim cinsiyeti sizce 13 haftalikken soylermi doktor 🤔🤔 bu hafta soylemedi
SeherDalamanOkunakol Minikfasulye ben 13 haftalıkken gittiğimde %51 kız dedi 🙂 14. Hafta gittim kesin kız hazırlığınızı yapın dedi 👶 ama devlet hasteneleri söylemiyor ne yazıkki ben özele gidiyorum