Esmalpaslan66 Nilinannesi bnmde 25 temmuz canım bnde daha öğrenemedim ya valla meraktan ölücem o kadar
Minnosunannesi Bugün tam 12 haftallık olduk ve ikili test için doktora gittim bebeğimin erkek olacağını öğrendim 😍💙💙💙
hjertemami Minnosunannesi Tebrikler canım 😍💐💐💐💐 Darısı benim başıma inşallah 🙏🏻 Bende 12+4 haftalık oldum. Ama öğrenmeme daha çokkkk varrr ☹
HicranYaman Minnosunannesi ya supermis hemen göstermiş kendini masallah 💗benim 14+6 suan 17.haftada öğrenebileceğimizi söyledi cinsiyeti doktor bakalım ☺
Tubistftf Minnosunannesi Bize de 12. Haftada ikili testte erkek dedi doktor.Şu an 14. haftadayım.Forumda o kadar çok cinsiyet yanılması okudum ki değişir mi acaba diyorum 🤔😊
TugbaKE Ftmkya bugün gidebildim yine kız dedi 🌸bacak arasını çok zor gördü büyüdükçe zorlaşıyor galiba görmesi😃
minnak9 bugun drye gittim kalp atisi icin 6+3 gozukuyor kalp atisi cok yavas dedi boyle br durum yasayan var mi ???
NesrinGnerYlmaz hjertemami benimkiler ikiz doktor bir tanesi için galiba erkek dedi 🙂 ama 14-15 . Haftada net söylerim dedi. Bekliyoruz bakalım 🙂 sen öğrenebildin mi ?