Gokceliiiiii TuseeemZ benim kan verdiğimde oradaki hemşire bana 1000in üstünde çıkarsa eğer değeriniz birdaha koyuyoruz makineye doğru sonuç almak için fazla bekliyorsunuz demişti belki öyledir sizinde ❤️
TuseeemZ Sahra25 yakın değil malesef ve eşim sabah çok erken kalktığı için uyudu ehliyetimi yeni aldım arabayo şusm tek asla süremem yemiyo yani o yüzden sisteme düşmesini bekliyorum 😂😂😂😂
adatuna TuseeemZ test yapsaydınız direkt erken gebelik kanla uğraşmak daha zor, inşallah istediğiniz gibi olur
Ayseee34 Gokceliiiiii olabilir inşallah öyle güzel yüksek bir değerdir Allah yüzünü güldürür inşallah canım benim 🙏🥰
Dagli31 TuseeemZ hastanenin sitesine girip laboratuar sonuçlRına oradan bi bak belki kendi sitesinde e nabıza yönlendirmeden açar görebilirsin
Tugce355 TuseeemZ önemli olan kanda pozitif görmek, testlerde silik veya net çift çizgi yalancı çıkıyor çoğu zaman. 10 gün gecikmeyle bu verdiğiniz kandaki sonuç önemli. Hayırlısı olsun
Melisa_12233 Ayy nasıl heyecanla okudum baştan sona o hamileyimm yazısını görmek için haber verr bekliyoruz ama içime hamileymişsin gibi bi his geldiiii❤️