TuseeemZ Benim değerim iki kat artmadı dış gebelikten korkuyorum dedim doktor bidaha beta ver öğleden sonra çıkar getir bakalım ama gelmezsen ben çarşamaya kadar yokum dedi. Bende nasıl ağlıyorum dış gebelikse diye. Sonuç çıkmak bilmedi o sinirle gittim özele 1 saatte sonucum çıktı doktora gösterdim içimi rahatlattı pamuk gibi oldum eve döndüm 😂😂 devlet hastanesi pişmanlıktır anam Allah ellerine düşürmesin