Dagli31 TuseeemZ hastanenin sitesine girip laboratuar sonuçlRına oradan bi bak belki kendi sitesinde e nabıza yönlendirmeden açar görebilirsin
OmerNfs TuseeemZ ahhh canımmm ben 14yıl bekledim ve ilk günden beri sıfır korunma rabbim kucağını doldursun 🤲 pozitif haberini duyalım 🤲🤲🤲sakın olumsuz asla ve asla düşünme ♥️♥️🫂🫂
Pnrshn TuseeemZ ben de size bakıyordum sonuç ne oldu diye karşıma çıktı 😅 Aramızda saat farkı var sonuç çıkınca bana haber verin 😅 İnşallah pozitiftir 🥹🥹