Silayuksel ben ilk önce koru ya gittim doktorum ordaydı daha sonra live gittim doktorum oraya geçtiği için koru biraz para tuzağı yani benim eşimin sigortası orayla anlaşması vardı daha sonra tamamen özel oldu o kadar para almalarına rağmen aman aman bi ilgi yok şuan live gidiyorum hem doktorumdan memnunum hemde sigorta oraylada anlaşmalı öneririm yani livi eğer giderseniz Dr. Aytaç jaferzadeye gidin gerçekten çok ilgili ❤️