zynpknt Naciyetosun ilk dozu 18 de oldum 2.dozu 25 te olucam ilk doz kol ağrısı yaptı ikinci doz da muhtemelen öyle yapar
irem41- Naciyetosun 2023 te kedi isirdigi icin 1 doz olmustum o yuzden gebelikte tek doz oldum 25. haftandayim bugun vuruldum biraz agri oluyor tabi ama cok olmadi bende
Naciyetosun Kumsal28 Valla bnm sağlık ocağı hiçbir şekilde beni cagirmiyo ben hep ısrar üzerine gidiyordum sorumsuzluk var biraz
ipos İki doz olucam totalde 2.yi Adacel olarak önerdi doktorum. İlkini 22+3’te oldum diğerini de bu hafta olacağım (27. Haftadayım)
Naciyetosun mihraninannesi02 Bana da hemşire yeter dedi ama ben kadın doğum doktoruma sordum o yaptır deyince 2.doz aşıyı da gidip yaptırdım