Naciyetosun mihraninannesi02 Bana da hemşire yeter dedi ama ben kadın doğum doktoruma sordum o yaptır deyince 2.doz aşıyı da gidip yaptırdım
Bus-ra590 Nedense yaptırmak içimden gelmiyor bebeğe problem yaratır gibi hissediyorum güvenemiyorum 🥺 zorunlu değil sanırım
damlaa01 Nessee34 kolunuzu haraket ettiremeyecek şiddet de bir ağrı mı oluyor peki? Ve ağrısı dayanılacak gibi mi bende yaptıracağım fakat endişeleniyorum 🥺