Betulpehlivan CansuuAyy Hayr degil normal dogum oldu ilk dogumum ama ölü dogum du bende normalden korkuyorum yasadıklarımdan ötürü artık 🤦♀️
CansuuAyy Betulpehlivan yaa çok üzüldüm 😔 bebeğiniz iriyse zorunlu sezeryan yapma olasılığınız artar belki
Kubra-91 Msa oktay beye gidiyorum ben de ikinci kez gittim bu ay ama memnunum çok şükür hem hastaneden hem doktordan. 3200 zamlı fiyatı heralde dimi doğumda
Msa Kubra-91 evet güncel fiyat, son kontrolümüzde sormuştuk. Hastane yenilendiği için memnun kalacakmışız gibi geliyor, eski odaları pek hoş değildi
Kubra-91 Msa o zaman güzel ya bence aşırı bir fiyat değil ortalama. Verdiği hizmetin karşılığı olacak gibi görünüyor. Eski halini bilmiyorum ben hiç yeni mi değişti içi? Bi de şeyi merak ediyorum doğumda oda süsleme vs birşeyleri var mı acaba🙄