Kubra-91 ek bina yapılınca kadın Doğum kısmı oraya alındı, muayenehaneler de odalar da orada. Odaların hepsi tek kişilik. Allah korusun ama gerekirse yeni doğan yoğun bakımı da var. Burada 23 gün ücretsiz kalabiliyormuş (inşallah gerek kalmaz ama bu da önemli bir özellikmiş). Kapı süsü, lohusa şerbeti var demişlerdi. İnşallah iyidir biz de öyle tahmin ediyoruz. Tecrübelerimizi paylaşırız nasipse 😀 biz 33+2 olduk. Kıyafetlerini yıkadım, ütüledim, çanta yapmaya korkuyorum ya gelirse diye 🙈 daha beşik bile yok ama heyecanlanmaya başladım