Metonya ÇEkirge doruk senem hanım doktorum çok memnunum çok güleryüzlü ilgili bir doktor❤️. Yalnız randevuların planlanması biraz sıkıntılı bugün randevu saatimden 1 buçuk saat sonra girebildim muayeneye hastane yol geçen hanına dönmüş resmen 😂 bir de araya randevusuz doğum yapmış hastalar giriyor biraz o sinirimi bozuyor ama yapacak birşey yok. Muayene ücreti 80₺ muayeneden 10 gün sonrasına kadar ikinci Randevu ücretsiz 10-15 gün arası da 15₺ . Doğum ücretleri hakkında bir fikrim yok. Yalnız bugün bir katalog inceledim oda süslemeleri var çeşit çeşit sanırım o paketlere göre değişiyor fiyat -çok da emin değilim-kendi fotoğrafçıları varmış 5 tane fotoğraf hediye ediyorlarmış ve bir de bebeğe hastane çıkışı veriyorlarmış. Şuan için öğrenebildiklerim bunlar 🙃
Sevdaliza Metonya aaa bende senem hanıma gidiyorum hastane çıkışı mı veriyorlarmış ben Doğum ücretini sordum 2000 normal 3000 sezaryen dedi senem hanım ama hastane çıkışı felan Bilgi vermedi kuaför bide ücretsizmiş
Zeyserem Hayat hastanesi nazmiye senturk doktorum cok memnunum sormadan hersryi anlatiyo acikliyo aklinda soru isareti kalmadan cikiyosun odadan cok memnunum 34+4haftalik olduk allahin izniyle
Kubra-91 Msa muhtemelen o civarlarda olur diye düşünüyorum artmaz herhalde daha. Ben de oraya gidiyorum ama doğumu konuşmadım henüz erken diye
Metonya Sevdaliza valla bugün sekreteri söyledi oda süsleme kataloğunu incelerken. Hediye olarak hastane çıkışı veriliyor dedi. Acaba ben mi yanlış anladım 🤔🤔 yakın zaamnda gidersen sor bakalım doğru mu 😂
Gulsahseyreek Prensleriminannesi iyi ama beş dkkada çıkıyorum odadan birşey sorarken çekiniyorum hızlı cevab veryor o yüzden hastaneyide değiştemeyi düşğnüyrum doruk var aklımda kemal bey varmış bu ay oraya gideyim diyorum bi sorn çıkmassa inşallah
Hasanseher Prensleriminannesi biliyorum ya mükemmel bir doktor ama madi açıdan bizi çok aşıyo toparlayamıyoruz ki maddi durumum olsa kesinlikle onu değiştirmem
Betulpehlivan CansuuAyy kendi istediğine baglı olunca mı sezeryan 3700 yoksa zorunlu oldugu halde olsada fiyat aynımı oluyor canım hetürlü sezeryan 3700mü