Klntmtrk Betulpehlivan Tamam o zaman bende özlem oruç şener i çok beğeniyorum yıllık muayenelerime ona giderim hep. Doğum ücretinden dolayı başka hastaneye gecmek zorunda kaldım.
husna_tmt Klntmtrk Nasia ayy ben şimdi test yaptım tüm gün evde yoktum. bugünde iki çizgi var ama biri hafif koyu. yani daha çatlamadı mı? yarını mı değerlendirelim? sperm kalitesi düşmesin diye. kafam karıştı
Betulpehlivan Klntmtrk suan iyice karıstı aynı doktor dan bahsediyorz degilmi medicalpark ve yıllık mı giidyosn canım🤣
GzmEngdr Zulal10 bende medicabile Sena kutucu ya gidiyorum ilk gittiğimde muayene ücreti 120 tl aldılar benden. Birde doktor bana testlerini sağlık ocağında yaptırıp gelebilirsin dedi.
Zulal10 GzmEngdr bende sağlık ocağında yaptırdım ama bi kaç tanesi orda olmuyomuş hastanedeymiş. Onlar da pahalı.Devlete gitmeyi düşünüyorum denk getirirsem testler için
CansuuAyy Prensleriminannesi ama siz soyadını başka yazmışsınız sanırım Özlem Oruç Şener’den bahsediyoruz dimi? Ben de çok çok memnunum
Cigdemdgr Ben de özlem oruç Şener e gidiyorum çok çok memnunum çok ilgili bir doktor 🙏🏻 Rahat tavırları panik olmanızı engelliyor moral veriyor..
Ezgi_brs Bende medicabıl oktay beye aldım haftaya randevu bakalım nasıl ılk defa gitcem burda forumda bir ara adı cok gecıyordu 😎
Gulsahseyreek Prensleriminannesi evet kalabalık bende sevmyorum ama en uygun orası benm için maddi olarak
Prensleriminannesi Gulsahseyreek olsun her zorluğun da ayrı bi güzelliği vardır. Güler hanım iyi bi doktor. Sağlıkla kucağınıza alın bebişinizi.
Gulsahseyreek Prensleriminannesi iyi ama beş dkkada çıkıyorum odadan birşey sorarken çekiniyorum hızlı cevab veryor o yüzden hastaneyide değiştemeyi düşğnüyrum doruk var aklımda kemal bey varmış bu ay oraya gideyim diyorum bi sorn çıkmassa inşallah
Nasirliiii Ezgi_brs Ali yesile gidiyordum degisdim simsi zeliha ataka gidicem erkek doktorda rahatsiz oluyorum 😕
Nasirliiii seymasare canim ben bulamadim onun ismini randeovu listesinde yok hastane listesinde de bulamadim nasil randeovu ala bilirim?
Kubra-91 Msa muhtemelen o civarlarda olur diye düşünüyorum artmaz herhalde daha. Ben de oraya gidiyorum ama doğumu konuşmadım henüz erken diye