sema16 evet oktay bey çok iyi çok ilgili bir doktor bende oktay beye gidiyorum doğum ücreti normal sezeryan farketmiyor 1 gece yatış dahil 3200 tl tahlilleri sağlık ocağında yaptırabilirsen oda aynı şekilde yaptırıyor ikili taramayı bile devlette yaptırabilirsen öyle yaptır gel diyor olmazsa burda yaptırırız diyor herşeyi mecbur burda yaptırcaksın felan demiyor