Ebruebos sevgibeybi inşallah olur senin de 🌸 anestezili mi çektirdin? Ben devlette yaptıracağım özeller uçmuş
olivia77 Ebruebos Meridaily Nurellaaaaaaa1212 Zeynepackgz Musilk-1 momkrm19 Bebelettom Kızlar ben bu sabah yine duramadım resmen bişey beni dürtüyor dünkü tek çizgi benim çok modumu düşürdü bu sabah yine yaptım bi bakar mısınız ben çıplak gözle çok çok silik bi çizgi daha görüyorum reglime 8 gün var böyle olması da normal diyorum kendime hep ama siz de yorum yapar mısınız yoksa delirdim mi ben 😂
Ebruebos olivia77 bende gördüm gibi sanki ama bu kadar ince çizgilerden emin olamıyorum canım. Bende kaset yaptım dayanamadım negatif çıktı
Nurellaaaaaaa1212 olivia77 var bende gördüm çok silik daha çok yeniiiiiiiii 😍 ben testin üst kapak kısmını cıkarıp bakıyorum bir de öyle bak
momkrm19 olivia77 ben bunda malesef göremedim görmeyi çok isterdim yine de gören arkadaşlar var sen hafta sonu bir daha dene bence 🥺🥺 bu sabah ben de test yaptım 7 gün var ama ikinci çizgi hiç görünmediii 🥺
Musilk-1 olivia77 regline daha sekiz gün olduğu için bu kadar silik olabilir adet günü yapsan daha iyi canım kimyasal da diye doktorlar geç yapın diyor
olivia77 Ebruebos kaset test yapsam hiç çıkmaz onlar regli gecikmesinden sonra yapılıyor diye biliyorum
olivia77 Nurellaaaaaaa1212 gidip gelip bakıyorum yarın yeniden yapıcam bakalım fark olucak mı daha da belirginleşicek mi 🥹
olivia77 momkrm19 son güne kadar umut var benim de belirtilerim 2 gündür kayboldu sanki o ağrılar batmalar falan yok. Yarınki testim de bunun gibi çıkarsa o zaman umutlarımı yeşerticem ben pazartesi de kan veririm
Ebruebos olivia77 evet kaset testte sonradan çıkıyor. Umudunu kaybetme . İlk gebeliğimde 3,4 gün kala umutsuzca yapmıştım çıkmıştı. Bi de 9 gün kala yapmaya başlamıştım çıkmıyordu.
olivia77 Musilk-1 evet bende hep daha 8 gün var tabi böyle çıkar diye kendimi telkinliyorum sürekli inşallah koyulaşarak devam eder ya
Xiremmx @olivia77 merhaba canım benimde bat 30 Ocak sadece kabızlık var başka bir belirti yok umarım bebeişlerimiz bize tutunmuşlardır🥹
olivia77 Xiremmx inşallah öyledir gerçi oğlumdan sonra ilk defa korunmadan denedik ama insan istiyor işte olsun diye
olivia77 Ebruebos pazartesi kan verirsem reglime 3 gün kalmış oluyor oğlumda da 3 gün kala kan vermiştim 29 betayla öğrenmiştim inşallah vardır da gösterir kendini ☺️
Umayinannesi_38 Bebelettom Bende suan 6+1 🙂haftalıgım aşırı kasık ağrısı mide bulantısı halsizlik varmı sendede
Bebelettom Umayinannesi_38 bendede aynı şekilde iyi olamıyorum miğde bulantısı özellikle sabahları çok oluyor