Nurellaaaaaaa1212 ve evet bel ağrım şu 1 haftadır inanılmaz derecede nerdeyse yani iki dakika bişey yapmaya gelmiyo hemen nasıl ağrıyor var ya anlatamam böyle bi ağrı yok adetime 7 gün kaldı yarından sonra falan bi test yaparım bi kere yaptım 4 gün önce aşırı silik çizgi vardı hatta burayada attım bi kaç kişi var gibi dedi bakalım sadece iştahım aşırı açık ve çok fazla bel ağrım var bu kadar