Meridaily bebiş çıkmayada bilir.
Ben ilk gebeliğimde dedim mi hatırlamıyorum regl 5. Gün gecikmesinde predictor ile silik çizgiyle öğrenmiştim ve beta 130 felandı
ve o gün o kadar çok regl olacakmış hissim vardı ki test yapmayacaktım arkadaşlar çok ısrar etmişti niye yapmıyorsun diye sipariş vermiştim hatta kargo geldi diye yaptım aman dedim yapayım negatif çıksın kurtulayım beklemediğim bir gebelikti zaten ondan 5 gün beklemiştim 😂