Merhaba bende şehir hastanesinde serhat altınkaya için güzel yorumlar okudum ve gittim gerçekten çok tatlı ve ilgiliydi onada gitmeye devam edeceğim şu an 2 doktor değiştirdim bazı nedenlerden dolayı medstarda müjde şekeroğlu ve richte tülay aysal içinde güzel yorumlar okudum ikisinede gidicem 17 haftalık oldum hala serhat bey dışında içime sinen doktor olmadı özelde dahada memnun kalmadım