zeynephkn07 Kadın doktor istiyorum kimi önerirsiniz güzel anneler lütfen yardım 🥹 Konyaaltı tarafları Muratpaşa olur arabamız var ulaşım sorun değil
051020antalya zeynephkn07 merhaba memorıal de timur beye gidiyorum çok memnunum birde özel klinik perinatologa gidiyorum inanç bey ondan da çok memnunum
NurAlbayrakk zeynephkn07 ya bende arayış içerisindeyim randevunuz ne zaman acaba banada yardımcı olur musunuz de hakkında memnuniyet vs
AyseGokcen0310 Uncalı meydan hastanesi Doç.Dr. Aliye Nigar Serin önerebilirim.Ben kendisinden çok memnunum.Cok anlayışlı ve bilgili bir doktor.
XBahar AyseGokcen0310 merhaba size birsey sormak istiyorum bilginiz varmi ben de aliye hanima gittim doktordan cok memnun kaldim ama hastanede dogum fiyati olarak 1. Sezeryan 25 2. Sezeryan 30 bin ve haziranda zam gelicek dediler ben ilk defa duydum sezaryanda fiyat farkı olduğunu
zeynephkn07 @AyseGokcen0310 ben de ondan randevu aldım çok teşekkür ederim kimseden yanıt alamayınca araştırıp buldum ☺️
zeynephkn07 @051020antalya çok teşekkür ederim ama çekingen olduğumdan dolayı kadın doktor tercih ediyorum 😅
Ayseyldz07 @“zeynephkn07”# canım ben banuhan Şahin e gidiyorum eğitim araştırmada doçent inanılmaz bir kadın gebeyle çok ilgili çok memnun kaldım tavsiye ederim
zeynephkn07 @Ayseyldz07 eğitim araştırmada peki doğuma geliyor muymuş kendisi yoksa nöbeti doktor mu geliyor
Ayseyldz07 zeynephkn07 canım haftam küçük olduğu için sormadım yarin kontrolüm var senin için sorabilirim doğumumu Halil ılgın da yapmayı düşünüyorum sadece tabikibimi bu doktorla yapıyor her ikisiyle devam ediyorum halil hoca da konyaaltında paçacısemsinin karşında
zeynephkn07 @Ayseyldz07 takibim ve doğumum aynı doktor olsun istiyorum devlette genelde gelmiyorlar diye biliyorum ama sorarsan çok mutlu olurum teşekkür ederim ☺️
Ayseyldz07 zeynephkn07 tamm canım yarın doktorumla konuşayım yazarım mutlaka inşallah geliyordur baya iyi bi doktor ben çok memnunum
Ayseyldz07 zeynephkn07 ben 2 hafta muayene oldum 2 hafta sonrasına buldum aynı gün yoğunluk oluyor ama bulursun canım
Ayseyldz07 zeynephkn07 canım doktorla görüştüm hastayla iletişimde oluyorum dedi raporlu izinli olmadıkça doğumdan oluyorum sezeryanda dedi normal doğumda ebe ve hastanedeki nöbetçi doktor oluyor dedi