Kumsalzeyus XBahar normal ve sezeryan farklı ücret alıyorlar ama 2. Sezeryan diye farklı ücret istemeleri aşırı saçmalık olmuş resmen işi ticarete dökmüşler cimere şikayet edin
XBahar Kumsalzeyus evet onu biliyorum bende sezeryan normal fiyat farkli oluyor onu anliyorum da 2.sezeryan farkli fiyat dediklerinde cok sasirdim sadece bu hastanede boyle galiba