AlyaAlya16 buarada işinize yarwr diye söylüyorum
Bir ay öcne aynı siz fivi randevu bulamqdım acile gidiyordum en sonunda gidip danışmana şöyle dedim sağlık bakanlığını aradım bulamadığınız taktirde randevusuz gidebilirsiniz dediler dedim ilk Kemküm yaptı benim işim acele acildeee işim yok burda takipliyim doğumum burdw olcak falan dedim hemen doktoru aradı içeriden cağırdılar beni doğumuna az kalmış
Ama kesin de bunu sağlık bakanlığını aradım erken saatte randevusuz muayne olablrsn dedi de bırakıp cıkma hemen alıyorlar doktor farketmez herhangi bir doktor olur günğm geçiyor de
DİĞER hastanelerdede yok istedğm zamana de zaten aynı oluyor heryer
Yüz göz olmamak için farklı doktora gir bence o diye tutturma kuzucum Allah yardımcın olsun ama beni böyle aldılar yani randevusuz