Benim bildiğim 37. Haftadan sonra miadını doldurmuş oluyor bebek. Bunun için birdaha randevu almaya gerek kalmıyor ama yoğunluğa göre sıra beklemek zorunda kalabilirsiniz. Bu kadar sinir olmanıza gerek yok doğumunuz gece olsa doktorunuz nöbetçi olmasa dahi başka doktorla doğum gerçekleşiyor. Hatta benim nasibimde doğumu doktor yaptırmıştı ama çoğu insanın doğumu ebeyle gerçekleşiyor ☺️