AlyaAlya16 bence sen doktorun söylediğini yanlış yorumlamışsın. Yeni sistemde aynı bölüm için 15 gün arayla randevu oluşturabiliyorsun, doktor sana randevu alamayacağını söylemiş belliki sen yanlış anlamışsın. Genellikle 35. Haftadan sonra gebe izlemi haftada bir yapılıyor o yüzden bu sistem kadın doğum için sıkıntılı oluyor. Sabah erkenden poliklinik açılmadan gidip giriş bölümünden doktoruna sıra al. Doktoruna instagramdan yazman falan biraz saçma olmuş onun yapabileceği birşey değil sana randevu vermek. Şikayet edilecek birşey de yok burda. Sezaryen günü 36 37. Haftada veriliyor zaten.