Mavili1480 Yenianne3 Aslında güzelde sanki ikiz ismi gibi aras-ediz aras-yağız nasıl 😂 yağıza daha yatkınım ama 😂
GirlandBoy_Mom Mavili1480 Arasa ayaz güzel bence Benim oğluşun adıda ayaz gibi görünüyor 😂iki ayaz kanki olurlar 😍
Mavili1480 GirlandBoy_Mom İkiz gibi sanki kuzum ya 😂 ediz ve yağızda aklımda yağız olur galiba güzel sade
Ebru_ebru Mavili1480 bende ilk bebeğim erkek ismini Aras Ege koyacağız büyük ihtimalle ama beğendiğim isimler arasında ; Barlas , Dildar , Asilhan 🥰