2zannelerii Ben ikiz erkek bebişlerimi bekliyorum isimlerini aras araz olarak karar verdik bence çok uyumlu aras araz 💙🥰
2zannelerii Mavili1480 teşekkür ederim rabbim sağlıkla çocuklarımızı kucağımıza almayı nasip etsin bize 🥰🥰