Mavili1480 Bir oğlum var ismi aras ikinci de erkek görünüyor şuan uyumlu tek isim olarak önerir misiniz kızlar 😊
Angel19 Mavili1480 yamaç ya da uras:)sağlıkla gelsin inşallah 🥰❤️bizimde ikinci erkek geliyor bizde düşünüyoruz :)
Mavili1480 Angel19 Aslında aklımda ediz ve yağız da var ayaz da sevdiğim bir isim 🥰 kız olsaydı belliydi erkeğe döndü 😂
Anneyimmmben Ben atlas dusunuyorrum ama eşim beğenmiyor kendi buldugu isimler sacmasapan iki cocugumdada doğurana kadar isim bulamadim
Mavili1480 Anneyimmmben Bende ege istiyorum top ismi diyor alparslan dedim türkeş diyorlar 😂 ediz diyorum top ismiymiş ee ne kaldı bu erkekler
Angel19 Mavili1480 daha kıza dönme ihtimali yok mu kaç haftalıksınız 😂 ayaz güzel bence gel de uyumlu 🥰
Angel19 Mavili1480 benim arkadaşıma ilk kız dediler 12 haftalıkken sonra 18.haftaya kadar erkek dediler pipi de göstermişler 😂😂ama 19.haftada kız demiş doktor 😂insan bunları duyunca bi umutlanıyor 😂