Ben perşembe günü gittim. Kesinlikle tavsiye ederim. Tek tek inceliyor bilgi veriyor güler yüzlü ilgili çok memnun kaldım. Benim bebiş yüzünü kapattı elleriyle dr baya Bi uğraştı açsın diye açmayınca biz kalsın dedik dr olmaz öyle sen gez gel tatlı bişeyler ye yine bakalım dedi. Sonra tekrar baktı nihayet görebildik. Gidecekseniz tereddüt etmeyin memnun kalırsınız. 1 adet renkli foto verdi bize ama herkese öyle mi bilmiyorum çünkü bizim bebiş poz vermedi. Siyah beyaz çoklu oluyor çok küçük kareler ve rapor çıkarıyor.