@Larraa @Tazeanne74 @Pelnztrk @Pinarkorkmazer kızlar bu arada son eksikleriniz ne kaldı
Ben hala bez markasına karar verememekle birlikte bekletiyorum onu stok falan da yapmadım kilo değişiminden dolayı 🙄
Bir de ateş ölçer , nebülizatör falan alacam ama marka konusunda kararsız kaldım. Kullanan ya da bir marka önerecek olanınız var mıdır acaba 🫶🏼