kubraa9 Kızlar selamm 💖 Herkese güzel bir haftasonu diliyorum. Biz bugün 30 haftalık olduk.. Hala hareketleri çok belirgin değil , mide bulantıları devam 🥹 siz de nasıl gidiyor durumlar 🫶🏼
Pinarkorkmazer kubraa9 benim de son 78♥️ hareketleri hep kasıklarımda ve vajinamda. Hiç hissetmiyorum göbeğimde hareketlerini
Benimminikim kubraa9 ayyy aynıyız resmen benim de 30 haftalık hareketleri daha belirgin şu anda bel ağrılarım var kıyafet olarak 5 tane 5 li takım aldım kundak kalın battaniye aldım daha çok eksik var bakalım nasıl yaparız
kubraa9 Pelnztrk Ben rahatım ya 😂 bilmiyorum ama bir rahatlık var üstümde ( Doğumda görürüm kendimi ahaha ) Sadece işte mide bulantım en başından beri yakamı bırakmıyor , arada bağırsak hareketimsi şekilde çocuğumu hissediyorum sanırım onun dışında tekme falan da yok bizimkinde o da rahat sanırım 😀😀
kubraa9 Pinarkorkmazer ay aynısı aynısı. 34te ciddi hareketlerini hissedersin diyorlar ama bence bu hamilelik şekline göre de değişebilir ya 🙂↔️🙂↔️
Pelnztrk kubraa9 sen son günlerine gir o zaman görürüm seni 😂 benimki de tekmelemiyor ama dönüp hareket ettiğini hissediyorum böyle içim gıcıklanıyor tuhag oluyorum. Valla bende hiç mide bulantısı olmadı bu ara mide yanması ekşimesi var
Pinarkorkmazer kubraa9 bence hamilelik şekline göre değişiyor. Diğer gebeliğimde çoktan göbek deliğimin üstünde hareketlerini hissediyordum ama bu bebeğimde hissetmiyorum hiç hep vajinama ve kasıkladıma vuruyor ama diğer bebeğim hep karnımın üstüne vururdu
kubraa9 Pinarkorkmazer ikinci gebelikler ilkine göre daha farklı olabiliyormuş. Ama mesela bahsettiğiniz şey bende de var benim ilk gebeliğim 😅 bu beta kuşağıyla alakalı bir durum da olabilir 😂😂
madreysubebe kubraa9 Çok teşekkür ederim Allah razı olsun inşallah hepimiz sağlıkla dünyaya getiririz 💕
Larraa Son 58 bizim de 🥰 Bulantım geçeli epey oldu çok şükür genel olarak güzel ve rahat geçiyor tüm hazırlıklarım tamam gibi. Ufaktan artık iş yaparken yorulmaya başladım. Ağırlaşmaya başladım gibi ama özellikle gebelik şekerim olduğundan son güne kadar aktif ve hareketli olmaya devam ederim diye düşünüyorum inşallah 🙏🏻🌸 Heyecan artıyor gittikçe. Zaman çok hızlı geçiyor aslında ama geçmiyor gibi de 😄 Sağlıcakla alırız inşallah bebişlerimizi kucağımıza🙏🏻🩷
kubraa9 Larraa Sağlıkla alalım kucağımıza 💖 bende de gebelik şekeri şüphesi var hala.. 2 aydır yakın takipliyim ; yorulmak , ağrı vs yok ama çocuğumun canı sağ olsun şeker , mide bulantısı , tiroid hepsini yaşıyorum çok şükür 😂
kubraa9 Pelnztrk dur dur deme öyle 😂😂 Ben çalışıyorum da aynı zamanda böyle hareketim falan da kısıtlanmadı. 😂😂 arada kayan sağdan sola giden bir şey olmasa çok anlamam o derece
Larraa kubraa9 Çok geçmiş olsun az kaldı bu hastalıkkardan da kurtulacaz inşallah 🙏🏻 Zaten şekerle ilgili beni tedirgin eden tek şey bebeğimin sağlığı. Ona etki etmesinde benim için dert değil 2 aydan az kaldı şurda bitecek gidecek inşallah 🌸☺️
Pelnztrk kubraa9 bende çalışıyorum allahtan kendi işim randevu oldukça gelip gidiyorum rahat oluyor🥹😂