kubraa9 benimde öyle ya endişe ediyorum hatta az mı hareket ediyor diye. Benimde öyle aman aman bi hareket yok genelde de vajinaya doğru. Karnımda çevremdeki 7 aylıklara göre küçük. Yarın 30 oluyorum bende :) alışveriş olarak da nebülizatör, bebek bakım eşyları krem vs, bez, ıslak mendil, birde kendi ihtiyaçlarım kaldı