Elfsrc gulcineray beni en çok zorlayan herkesin her gün arayıp doğdu mu diye sorması bende ister istemez beklentiye giriyorum hadi hadi diye halbuki canı ne zaman isterse diye düşünüyordum sürekli duygularım değişiyo 😅
Elfsrc Efebebek doktor suni sancı verelim falan bişey dedi mi çünkü bana söyledi en geç perşembe cuma almamız lazım dedi
Efebebek Elfsrc hayır en son çarşamba gittim bi sorun olmadığı için biraz daha bekleyelim dedi yarın tekrar gidicem bakalım ne dicek
yilmaz-1001 gulcineray evet biliyorum aslında onu da erken gidemiyorum eşim gelince onla gidiyorum. O yuzden yarın bi acile gitsem bakarlar mı acaba
gulcineray yilmaz-1001 bu konuda hic bilgim yok agrin sizin oldugunda ilgilenirlerde. Normal kontrol icin bilmiyorum
Elfsrc Efebebek bende beklemek istiyorum aslında 41 hafta bitene kadar aslında herseye normal bende merak ediyorum doktorum neden suni vermek istiyo anlamıyorum
gulcineray Elfsrc ayyy ayni durum bendede vaar. Daha dogurmadin mi diye aradiklarinda sinir oluyorum aslinda :)) bazende bakmıyorum telefonlara strese sokuyolar adami :)
yilmaz-1001 Ben korkuyorum 2. Doğum olacağı için. İlkinde korkmadan gitmiştim çünkü nasıl oldugunu bilmiyordum 😌 ama şimdi biliyorum cok korkuyorum sizde durumlar nasıl
Efebebek yilmaz-1001 ayy benim ilk doğumum olacak başıma ne gelecek bilmiyorum sadece bir an önce kucağıma almak istiyorum psikoloji önemli iyi düşünüyorum hep
Elfsrc gulcineray doğursam yedi düvele bağırcam zaten 300 güne yakın hamileyim yani 😅😅aramayın kardeşim
Efebebek Elfsrc konuş bence doktorunla bi sorun yoksa bekle bence belki kendi sancınla gelir bende suni istemiyorum olabildiğince bekleyip kendi sancımla doğurmak isterim
yilmaz-1001 Efebebek kolayca kurtulalım inşallah hepimiz 🤲 ama bosverin bilmeden gitmek daha iyi bence 😅
gulcineray Elfsrc kilosu cok güzel. Fazla uzamadan cikarticaklar demek ki. Suni zor oluyor diyolar da bilmiyorum hic. Benimde ilk olacak. Benim bebek iri oldugu icin sezeryan gibi gozukuyo yoksa normal istiyorum
Elfsrc Efebebek hiç bir problem yok bende bekleme taraftarıyım aslında pazartesi gittiğimde söylemeyi düşünüyorum