gulcineray zeynosileannis inmemiste doktor kg fazla gelirse sezeryana alirim demisti. Kilosuda gecti aslinda 4 un ustunde. Sanci bekliyor benden oda yok piyasada :)
nightimagine gulcineray ayy bende öyle, sabah kocamı uyandırdım kalk doğuruyorum diye ama yanlış alarmmış, tık yok şuan😃
Elfsrc gulcineray herşeyi yapıyorum valla aklınıza gelebilecek ama yok yani dua edelim de tez vakitte gelsinler yavrucanlarımız. Beklemekten sıkılıyo insan😬😅
cnnsrt gulcineray normal doğum için tüm tuşlara basıyoruz ama onlar ne zaman isterse o zaman gelecek sanırım
yilmaz-1001 Bende 39 oldum kızlar tık yok. Haftalık gidiyor musunuz kontrole. Gecen hafta cuma gitmiştim. Yarında bi acile gidiyim diyorum ben randevu bulamadım erkene
gulcineray yilmaz-1001 randevu bulamadiginizda doktor kaşe ile imzalayip giristen alabiliyosun sirasini aslinda :) pazrt gittim sali tekrar gidilecek hayirlisiyla :)
yilmaz-1001 gulcineray evet biliyorum aslında onu da erken gidemiyorum eşim gelince onla gidiyorum. O yuzden yarın bi acile gitsem bakarlar mı acaba
Elfsrc Efebebek doktor suni sancı verelim falan bişey dedi mi çünkü bana söyledi en geç perşembe cuma almamız lazım dedi