ilayda_96 bizim ailede de bu durum var. annemler,annesi fln hep böyleymiş kilo alımı varmış. Zaten bizim bebeklerimiz de iri doğuyor ben iki çocuğuma da yenidoğan giydirmedim ne bezi ne kıyafeti. Benim doktorum artık bir süre sonra karışsa bile önüne de geçedi çünkü dinleme yetkim baya sıfırlanmıştı. 😅 bir yıl içerisinde de kiloyu sıfırladım. Bol su, hareket, egzersiz ve özellikle korse kullandım. Kimse inanamıyordu before after halime 😂